Przykładowe, szacunkowe koszty wdrożenia systemu Mayan w małej firmie.
Założenia
  • z systemu Mayan będzie korzystać 5 pracowników (dot. kosztów szkoleń),
  • firma wykorzystuje 10 rodzajów dokumentów,
  • nie będzie wykorzystywana funkcjonalność związana z obiegiem dokumentów,
  • nie uwzględniono ewentualnych kosztów dojazdu,
  • nie uwzględniono ewentualnych kosztów serwera.
Etapy prac
  1. Analiza przedwdrożeniowa w celu określenia
    • typów dokumentów oraz informacji ich opisujących,
    • użytkowników oraz przysługujących im grup uprawnień,
    • sposobu kategoryzacji dokumentów, tj. szafek, tag-ów, indeksów,
    • sposobów przesyłania dokumentów do systemu,
    • warunków technicznych dot. instalacji (serwer, kopie zapasowe, itp.).
  2. Prace instalacyjno-konfiguracyjne w zakresie
    • systemu operacyjnego i serwera bazy danych,
    • systemowego firewall-a,
    • opcjonalnej usługi udostępnianie plików i katalogów w sieci lokalnej,
    • mechanizmu wykonywania kopii zapasowej i odtwarzania,
    • systemu Mayan wraz w niezbędnymi komponentami i certyfikatami.
  3. Szkolenie użytkowników
    • szkolenie wyznaczonych osób w postaci dwóch 30 minutowych indywidualnych lekcji na stanowisku pracy (w tym administrator 2 x 1 godz.),
    • dostarczenie skróconej instrukcji użytkownika w j. polskim,
    • konsultacje telefoniczne (2 godziny),
    • po szkoleniach baza danych zostanie zastąpiona czystą bazą produkcyjną.
Cena przykładowego wdrożenia 2150 zł

Koszty prac wykonanych poza ustalonym zakresem wynoszą 50 zł/godz.
Wszystkie ceny są cenami netto i nie uwzględniają podatku VAT.

Przedstawiona oferta cenowa ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Art. 66 par. 1 Kodeksu Cywilnego.

–20% na obieg dokumentów

Wszystkie firmy, które do 31 października zgłoszą chęc wdrożenia elektronicznego systemu obiegu dokumentów Mayan EDMS otrzymają 20% rabat na jego wdrożenie.